وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نوشته شده توسط : Sebrina
سلام....

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.....

من....................

شب ۴ شنبه ۵/۱۲/۱۳۸۸

یکی از بهترین خبر های عمرمو تو اینترنت خوندم که از خوش حالی گریم گرفت...

این متن اون خبر بود:

اینم آهنگ جدید ساسی مانکن به اسم تهرانو الی کن که خیلی وقت پیش قولشو بهتون داده بودم که فری استیل این آهنگو چند وقت پیش خودم اختصاصی از سایت خودمون پخش کردم 

حتما دانلود کنید خیلی خیلی شاد و قشنگه  

ساسی مانکن که این روزها تحول موسیقی ایران شناخته میشه، سبکو استایل جدید  و فوق العاده ای به نام  9/6 ابدا کرده که بی تردید همه رو حیرت زده میکنه، تنظیم این کار، مثل سایر کارهای ساسی با امیر مسعود بوده که همکاری این دو نفر همیشه  انفجاری بوده 
 
 
و بعد زدم زیر گریه...
احتمالا فکر می کنید دیوونم...
شاید ولی واقعا خوش حال شدم.....
خوب تا حالا خبر بهتر از این نشنیده بودم....
از همین وبی که ادرسش رو عکس هست خبرشو خوندم....
اگه شما هم اهل اهنگای ساسی هستید لطفا برید دانلود کنید و نظرتون رو بگید....
از نظر من که فوق العاده بود....
انقدر تو این دو روز این اهنگو گوش دادم حفظ شدم....
نظر یادتون نره...
خیلی ممنون بای....
 
 
این پست رو مامانم نباید بخونه
چون از ساسی به شدت بدش میاد
 




:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 475
|
تعداد امتیازدهندگان : 157
|
مجموع امتیاز : 157
تاریخ انتشار : 14 / 1 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: